کاج نیوز | kajnews.blogsky.com

تحلیل اخبار ایران و جهان

کاج نیوز | kajnews.blogsky.com

تحلیل اخبار ایران و جهان

گر من بمیرم در غمت خونم بتا در گردنت مهدی یغمایی

دانلود آهنگ مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی از من چرا رنجیده ای از مهدی یغمایی با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 ، لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت موزیک یاب

سبک آهنگ: عاشقانه و احساسی

دانلود آهنگ از من چرا رنجیده ای مهدی یغمایی در ادامه …

Mehdi Yaghmaei Az Man Chera Ranjidei دانلود آهنگ مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای

متن آهنگ از من چرا رنجیده ای مهدی یغمایی

ای یارِ ناسامانِ من؛ از من، چرا رنجیده ‌ای؟
وی درد وُ ای درمانِ من؛ از من، چرا رنجیده ‌ای؟
ای سروِ خوش بالایِ من؛ ای دلبرِ رعنایِ من
لعلِ لبت؛ حلوای من! از من، چرا رنجیده ‌ای؟
از من، چــــرا رنجیده ‌ای؟
گر من بمیرم در غمت؛ خونم بتا در گردنت!
فردا بگیرم دامنت؛ از من، چرا رنجیده‌ ای؟
بنگر ز هجرت؛ چون شدم… سرگشته؛ چون گردون شدم! ؟
وز ناوکت، پُر خون شدم؛ از من، چرا رنجیده ‌ای؟

دانلود آهنگ مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای

ای یارِ ناسامانِ من؛ از من، چرا رنجیده ‌ای؟
وی درد وُ ای درمانِ من؛ از من، چرا رنجیده ‌ای؟
وی سروِ خوش بالایِ من؛ ای دلبرِ رعنایِ من
لعلِ لبت؛ حلوای من! از من، چرا رنجیده ‌ای؟
از من، چـــــرا رنجیده ‌ای؟
|____ ♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪_____|

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.