کاج نیوز | kajnews.blogsky.com

تحلیل اخبار ایران و جهان

کاج نیوز | kajnews.blogsky.com

تحلیل اخبار ایران و جهان

دانلود آهنگ جدید امید به نام عاشقتم

دانلود آهنگ جدید امید به نام عاشقتم با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک امید بنام عاشقتم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ عاشقتم و پخش آنلاین

Download New Music Omid – Asheghetam

دانلود آهنگ عاشقتم از امید

آرشیو

امید عاشقتم

ترانه : مسعود امینی / آهنگ : مجید منتظر / تنظیم ، میکس و مسترینگ : کاظم عالمی

دانلود در ادامه مطلب

از روز اول روزگــــــــــار ، تو رو نوشت به اسم من
پشتت به کوه با منی  ، بسپار دلت رو دست من
حواسمو هر جا که پرتش می کنم ، می افته باز کنار تو
هر جا میری اونجایئه ، مونده خودش تو کار تو
جای پاهای گریه هام ، که دنبال تو مونده
فقط تو بودی که منو ،تا اینجاها کشـــونده
من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی
من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی
دانلود آهنگ امید بنام عاشقتم

متن آهنگ امید به نام عاشقتم

جون میدمو وای میستم  ، مگه اینو نمی خواستی
مگه اینو نمی خواستی
می خوام ثابت کنم ، تنها من از عشق تو می میرم
این عشق بودن با توست ، که وای میستم نمی میرم
میون باد و بارون ، رعد و برقم باز می خندم
چه احساس لطیفیست ، عاشقتم گر می کشم زندام
من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی
من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی
جون میدمو وای میستم  ، مگه اینو نمی خواستی
مگه اینو نمی خواستی

امید عاشقتم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.